Właścicielem sklepu internetowego rosalio.pl jest
Grzegorz Sochan
Al. Jana Pawła 27
00-867 Warszawa
NIP: 9211773057
Sklep Internetowy –
rosalio.pl prowadzony przez firmę WebStyle
Usługodawca – to podmiot odpowiedzialny za świadczenie usług sprzedaży poprzez Sklep Internetowy, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
Koszyk Zakupowy – to odrębna, funkcjonalnie i graficznie wyodrębniona część Serwisu, w której prezentowane są szczegółowe warunki zawarcia Umowy między Stronami.
Konto Użytkownika – dedykowany obszar Serwisu Internetowego, przypisany konkretnemu Klientowi, umożliwiający mu wykonywanie określonych operacji w ramach platformy internetowej.
Klient – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w ramach transakcji, której celem nie jest związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która prowadzi działalność gospodarczą we własnym imieniu.
Produkt – przedmiot umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą, który jest ruchomą rzeczą dostępną w sklepie.
Produkt cyfrowy – to materiał dostępny w aktualnej ofercie sklepu, który jest sprzedawany w formie cyfrowej.
Usługi Cyfrowe – to świadczenia dokonywane przez Usługodawcę na rzecz Klientów za pośrednictwem mediów elektronicznych, zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamówienie – to deklaracja woli Klienta, mająca na celu zawarcie Umowy sprzedaży, precyzująca rodzaj oraz ilość Produktów dostępnych w sklepie.
Newsletter – to regularna korespondencja wysyłana przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jej otrzymywanie.
1. Niniejszy Regulamin stanowi zbiór zasad regulujących korzystanie ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem
rosalio.pl
2. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta wymaga wcześniejszego zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacji jego postanowień w trakcie realizacji Zamówienia.
3. Sklep internetowy
rosalio.pl prowadzi sprzedaż detaliczną poprzez Internet.
§2 Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej
rosalio.pl są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem strony internetowej lub poprzez e-mail.
3. Klient powinien zapoznać się z oznaczeniem produktu dotyczącym wieku użytkowania przez dziecko. Informacja ta dostępna jest przy produktach mogących spowodować zakrztuszenie się dziecka.
4. Zamówienia składane poprzez stronę internetową są akceptowane przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, przez cały rok.
5. Zamówienie jest ważne, jeżeli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i poda dokładne dane kontaktowe, w tym precyzyjny adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail.
6. W przypadku braku kompletnych danych, Sprzedający podejmie próbę kontaktu z Klientem. W sytuacji gdy kontakt nie będzie możliwy z uwagi na błędne dane, Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia.
7. Podczas składania zamówienia, Klient ma możliwość wyrażenia preferencji co do otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Dokumenty te mogą być dołączone do wysyłanej przesyłki lub przesłane drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail, w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur VAT, faktur VAT korygujących oraz załączników i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r.
8. Czas potrzebny na skompletowanie na skompletowanie zamówienia i przygotowaniu go do wysyłki to 1 dzień roboczy.
9. Po skutecznym złożeniu zamówienia przez Klienta, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
§ 3 Zamówienie elektroniczne
1. Realizacja zamówienia zawierającego Produkt cyfrowy , takiego jak e-book, odbywa się poprzez przesłanie na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres e-mail wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego. W momencie wysłania tej wiadomości, treści cyfrowe objęte zamówieniem są uważane za dostarczone w całości Klientowi.
2. W przypadku produktów elektronicznych, dostęp do ich treści może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie na stronie Serwisu. W takiej sytuacji, po upływie określonego czasu, Klient utraci dostęp do treści cyfrowych. Jeśli dostęp do treści jest udzielony na czas nieokreślony, Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia dostępu do Produktu, o czym poinformuje Kupującego przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Kupujący będzie mógł pobrać wszystkie materiały na swój dysk lub do pamięci swojego urządzenia.
3. Zabrania się:
a) Udostępniania Produktu lub jego części osobom trzecim.
b) Publikowania Produktu lub jego części, niezależnie od formy publikacji.
c) Kopiowania, powielania, rozpowszechniania Produktu lub jego części na potrzeby inne, niż własny użytek.
d) Tworzenia na podstawie Produktu lub jego części innych produktów, które następnie będą sprzedawane dalej
§ 4 Koszty i termin wysyłki
1. Produkt jest wysyłany pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub drogą mailową (W przypadku zamówień elektronicznych). W przypadku nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia, który uniemożliwia wysyłkę lub może ją opóźnić, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta.
2. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pomocą usług Poczty Polskiej.
3. Termin dostawy przesyłki podawany na stronach Serwisu jest orientacyjny i dotyczy zamówień z opcją płatności „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online”, do podanego terminu dostawy należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zazwyczaj 1-2 dni robocze).
4. Koszty dostawy (wysyłki) są naliczane Klientowi zgodnie z cennikiem transportu. Klient ma możliwość zapoznania się z cennikiem w dowolnym momencie podczas składania zamówienia lub w sekcji „Koszty dostawy”
1. Płatność za złożone zamówienie może zostać dokonana przelewem bankowym lub za pośrednictwem systemu PayU.
2. W przypadku złożenia zamówienia, opłata powinna być uregulowana w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
§ 6 Odstąpienie od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni (na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest nieprzekraczalny i liczy się od dnia wydania rzeczy, a w przypadku umowy dotyczącej świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu na adres Usługodawcy.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą. Wszelkie świadczenia stron podlegają zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3. Zwrot świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
4. Zgodnie z ustawą, nie podlegają możliwości zwrotu: świadczenia usług rozpoczętego za zgodą Klienta przed upływem terminu, nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po ich usunięciu przez Klienta z oryginalnego opakowania, umowy dotyczące świadczeń, których cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczenia o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczenia, które ze względu na ich charakter nie mogą być zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
5. Wzór odstąpienia od umowę dostępny jest pod adresem
§ 7 Reklamacje
1. Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji każdego produktu jest podany w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy tych punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także złożyć reklamację z tytułu gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
2. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
3. Aby złożyć reklamację, należy dostarczyć reklamowany produkt do Usługodawcy wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod
adresem4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej złożenia. W przypadku uwzględnienia reklamacji na korzyść Klienta, Usługodawca dokona naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy, pełnowartościowy, lub zwróci wartość zakupionego towaru.
5. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.
6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem
§ 8 Zmiana Regulaminu
1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
2. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych zmian w Regulaminie, przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
3. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§
9 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem
zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według
przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks
postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
Grzegorz Sochan
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
NIP: 9211773057
Adres do zwrotu:
Rosalio.pl
Plebanka 11
09-530 Gąbin
Woj.Mazowieckie
Tel. 783 066 663
e-mail: sklep@rosalio.pl